Groupon aandeel weer hard omlaag

groupon_store2

Beleggers werden opgeschrikt door de melding dat het nettoverlies in het voorbije kwartaal verder opgelopen was, en dat ondanks een stijging van de omzet met 24 procent. De outlook voor heel 2014 werd verlaagd van een aangepast bedrijfsresultaat van meer dan 300 miljoen dollar naar meer dan 270 miljoen dollar. Groupon…

Read More →

Telegraaf groep koopt resterende aandelen aanbieding website GroupDeal

telegraaf

Van http://www.z24.nl/ondernemen/tmg-lijft-groupdeal-volledig-in-485864   Telegraaf Media Group (TMG) neemt de 40 procent van de aandelen in GroupDeal die het nog niet in handen had over. Dat maakte het mediabedrijf dinsdag bekend zonder financiële details te vermelden. GroupDeal is een van de grootste aanbieders van onlinedagaanbiedingen in Nederland. Een woordvoerder van TMG wilde…

Read More →

Groupon populair onder sterrenrestaurants

uit eten deal

Kortingen – Groupon is populair onder sterrenrestaurants. Inmiddels bidet één op de vijfsterrenrestaurants hun diensten aan via de kortingssite. De meest gehoorde motivatie is het aanborenvan een nieuwe klantenkring. Dit meldt Groupon. Nederland kent 81 restaurants in het bezit van één Michelinster. Van deze restaurantshebben er inmiddels 15 hun diensten…

Read More →

Belgisch ziekenhuis voert opnieuw promotie op Groupon

ziekenhuis deal

Bron: deredactie.be Het Schaarbeekse ziekenhuis Clinica Aesthetica voert opnieuw een promotieactie voor esthetische ingrepen op de website Groupon. Een jaar geleden was er ophef ontstaan over die praktijk. De Orde van Geneesheren bekijkt de zaak en zal mogelijk tuchtmaatregelen nemen, zo blijkt uit een bericht van de vakbladen Medi-Sfeer en…

Read More →

Metro Group investeerd in Nederlandse iBood

metro group

Bron: Emerce De internationale ,retailketen Metro Group opent een investeringsvehikel voor deelnemingen in internetbedrijven. De investering in iBood is de eerste in wat een hele reeks moet worden. Metro Innovations Holding is de naam van de entiteit die is gericht op investeringen in internetbedrijven. De ligt voor de hand dat…

Read More →

Online koopjesjagers gaat vaker uit eten door deals

dinner deal

Van de Nederlanders maakt 98% gebruik van koopjes. Het internet wordt veel geraadpleegd voor de zoektocht naar de beste deals. Zo struint 61% van de Nederlanders minstens een keer per maand het internet af voor goede deals en korting en 54% van de online voordeelzoekers wordt daarmee gestimuleerd om vaker…

Read More →

Onderzoek Eet.nu over beoordelingen restaurant kortingacties

aanbieding_restaurant

De website Eet.nu heeft een interessant onderzoek gedaan naar de tevredenheid van verschillende kortingacties en dagaanbiedingen bij restaurant bezoekers. In het onderzoek hebben ze het effect bekeken van kortingsacties op de recensies. Het effect hiervan was te meten voor Groupon, WowDeal, Social Deal, VakantieVeilingen.nl, Sweetdeal en de Restaurantweek, voor Marktplaats…

Read More →

3d printen wordt bereikbaar voor consumenten

3dprinter_aanbieding

De dagaanbieding van iBOOD vandaag laat zien dat 3d printen steeds meer bereikbaar wordt voor consumenten. De aanbieding is voor een  Leapfrog Dual Extruder Creatr, een 3d printer die verschillende materialen zoals ABS, PLA en PVA kan printen en het pakket bevat alles wat je nodig hebt om te beginnen…

Read More →

Groupon medeoprichter Andrew Mason ontslagen als chief executive officer

groupon allthedeals.nl

Groupon medeoprichter Andrew Mason is gisteren ontslagen als chief executive officer. Mason lag al langer onder vuur vanwege achterblijvende prestaties. In een ongewoon openhartige brief heeft Mason, bekend om zijn atypische gevoel voor humor,  aangegeven dat hij had gefaald in zijn rol als leider. “Na vier en een half intens…

Read More →

Belgische Aanbieding website Outspot.be neemt GoShareThis over

gosharethis

Op 10 oktober 2012 maakte Outspot.be, de eerste aanbieder van online groepsaankopen in België, bekend dat het concurrent Promocity (op 2 na grootste speler in Belgie) en het Nederlandse GoShareThis heeft overgenomen. Het bedrijf groeit daardoor van 1,1 miljoen tot ongeveer 1,6 miljoen abonnees en  wordt bijna net zo groot…

Read More →